що таке анкор

Анкор (перев. З англ. Anchor) - частина посилання, що знаходиться між відкритим та закритим тегом a href.

Посиланнями пронизаний весь Інтернет - вони об'єднують між собою всі сайти. Виділене словосполучення і є анкор в HTML-коді. Вони впливають на позиції сайту в залежності від ключових слів в ньому, тому вони враховуються при просуванні. Правильно написаний анкор грає важливу роль в посилальному ранжируванні. Інтернет-ресурси, в описі або в сніпеті яких є напис «Знайдений за посиланням», навіть якщо їх сторінки нерелевантні запиту, все одно будуть демонструватися користувачам, тому що дані сторінки є релевантними по посилальному ранжирування і анкорний тексту.

Типологія анкорів

За типом написання анкор діляться на наступні види:

Розбавлені - в анкор, крім ключового слова, входить текст. Наприклад, для запиту «продати машину», розбавлений анкор - це «продати машину в Москві ціна».

Нерозбавлені - тільки ключове слово, тобто анкор «продати машину».

Як правильно скласти анкор?

Щоб пошукові системи не вважали посилання спамом, професійні сео оптимізатори стараються складати анкори правильно, а для цього необхідно дотримуватися наступних правил:

  1. Кількість. Анкор з одним і тим же текстом не принесуть користі. Враховується і співвідношення розбавлених анкоров до нерозбавленим: 70-75% до 25-30%. Наприклад, для анкора «купити машину» можна скласти такі анкор, як «купити стару машину», «купити недорогу машину», «купити вітчизняну машину» і т.д.
  2. Читабельність. Анкор повинен бути побудований за прийнятими граматичним правилам, наприклад, анкор "купити машину в Москві Казані дешево» буде, швидше за все, забракований вебмастером, а пошуковою системою прийнятий за спам.
  3. Тематичність. HTML-Посилання з анкорний текстом «купити машину» не повинна розміщуватися на сайті, присвяченому питанням релігії. Хоча багато оптимізаторів досі нехтують тематичністю при купівлі посилань.
  4. Грамотність. Присутність граматичних чи пунктуаційних помилок - зайвий привід відмовити в розміщенні посилання.
  5. Бажано відсутність повторів ключових слів. Посилання з анкором «купити машину, купити машину», ймовірно, не буде розміщена, а сам інтернет-ресурс через таку посилання ризикує потрапити в black-лист вебмастера.
  6. Унікальність. Щоб уникнути «склеювання анкоров», як часто дане явище називають оптимізатори, вони повинні відрізнятися, зокрема, за рахунок різноманітних прикметників. Наприклад, «купити недорогу машину», «купити стару машину» і т.д.

Грамотно писати анкор можуть або самі оптимізатори, або копірайтери, яких можна найняти на численних біржах контенту.

Щоб скласти правильний і якісний анкор, оптимізатори звертаються до статистики запитів пошукових систем, яку можна знайти в спеціальних сервісах статистики: для цього треба ввести необхідний запит і зібрати отримані результати, при цьому слід звернути увагу на популярні запити та анкор. На основі всього цього оптимізатор отримує велику кількість унікальних і розбавлених анкоров.

Ще одним важливим пунктом при складанні анкоров вважається написання околоссилочним тексту, який знаходиться перед, після або навколо анкора. Наприклад, в тексті «Продаж машин в Москві: купити машину за низькою ціною» з посиланням «купити машину», околоссилочним, навколишнім текстом перед анкором вважається «Продаж машин в Москві», а словосполучення «за низькою ціною» є околоссилочним текстом після анкора.