как правильно написать title и description

Алгоритми Google постійно змінюються і вдосконалюються з точки зору точності видачі контенту згідно з намірами користувача. Цього разу пошукова система поміняла свої вимоги щодо тайтлів і description. Тепер упор робиться на унікальність, відповідність змісту сторінки і релевантність. Такі поняття як генерація шаблонних тегів і метаописів відходить у минуле. Саме таким постійним змінам у сео послуги сео фахівця завжди будуть затребувані. Помилково вважати, що одного разу заповнивши на сайті мета описи, власник сайту може забути про них назавжди. Зовсім ні. Потрібна постійна робота над цими елементами сторінки, варто переписувати й експериментувати, щоб домогтися відчутного результату.

Для початку визначимося з поняттям що таке тайтл у тексті. Title - це заголовок, який містить основні ключові слова і передає головний сенс сторінки. Також у пошуковій видачі він є клікабельним (посиланням). По суті пошуковий снніпет складається з тайтла й опису.

Наразі заголовок у сніпеті формується автоматично відповідно до алгоритмів Google:

  • текст береться з написаного нами тектса в тезі Title;
  • з різних релевантних заголовків на сторінці;
  • з фрагментів тексту, який оформлений css стилями;
  • з анкорів посилань на сторінці.

Основні правила складання Тайтла (як правильно скласти title)

  1. Для кожної сторінки ми пишемо свій унікальний заголовок, який поміщаємо в тег title.
  2. Намагаємося зробити заголовок інформативним і помістити в 70-75 символів із пробілами. Усе, що довше, буде обрізано пошуковиком на власний розсуд. Кількість символів в тайтлі обмежена.
  3. Слідкуйте щоб уникати формальних описів на кшталт: "Про нас", "Про компанію" тощо. Розширюйте зміст опису.
  4. Розумне вживання ключових слів в заголовках тайтлів. Текст має легко читатися і не містити граматичних та орфографічних помилок.
  5. Постарайтеся назавжди залишити звичку писати шаблонні теги.
  6. Особливо Гугл акцентує увагу на правильності написання брендованих тегів. Бренд необхідно вставляти на початку або в кінці опису. Як роздільник використовуємо: дефіс, тире, двокрапка, вертикальна риска.

Приклади як писати:

"Seokmaster: просування сайтів в Києві"

"Конча Заспа: база відпочинку в Київській області"

"Тури Закарпаттям за 7 днів | Аккордтур"

Правила написання Description в Google

Досить важливим для користувачів інтернету є мета-тег Descripton. В більшості випадків за його правильного складання, Гугл відображає цей текст у сніпеті нижче заголовка.

Google автоматично формує зміст опису в сніпеті, використовуючи кілька джерел узятих на сторінці:

  • власне береться вміст смого мета-тега Description, який прописаний на кожній сторінці сайту.
  • невелику ділянку тексту знайдену на сторінці (як правило, це вступ, перші абзаци, смислові акцентні блоки).
  • формування сніпету на основі впровадженої мікророзмітки.

Нові правила створення Description в Google

1. Проконтролюйте, щоб кожна сторінка на сайті містила мета-тег Description. Кількість символів тексту 150 - 180 із пробілами. Максим вживаємо 200 символів.

2. Для кожної сторінки пишемо свій унікальний опис. Починати роботу краще з основних сторінок: головна, послуги, блог...

3. Додавайте в опис важливу інформацю про акції, знижки, характеристики товарів.

4. Використовуйте ключові слова і LSI фрази для привабливості сніпета.

5. Наприкінці намагаємося зробити заклик до дії. Наприклад, перейти на сторінку сайту, дізнатися деталі про знижку.

Відповіді на часті запитання

Чому title мають бути унікальними? Відповідь: Щоб не створювати дублів тексту всередині сайту, які заважають сео просуванню.

Що потрібно писати в Title? Відповідь: Основний ключовий запит 1 раз. Для комерційних сторінок додаємо Гео прив'язку (місто). Наприкінці назву компанії (бренд), або сайту через тире. Тайтл не повинен дублювати H1.

Чим title відрізняється від Description? Відповідь: Основна відмінність полягає в тому, що заголовок прописується в тезі title, а опис у мета-тезі description. Також ці два елементи розрізняються довжиною і розташуванням. Тайтл знаходиться на сторінці та в пошуковому сніппеті завжди вище дескрипшини.